jueves, 28 de junio de 2012

No fa gaire temps

No fa massa temps tu ho erets tot per mi.No escoltaba els amics que em deien que tu no eres per mi. Fa poc temps que no em sento plorar ni presencio els teus atacs d'ansietat. Sembla estrany que ja no miri el mobil esperant un altre comiat. 
No fa tant que escrivia estrofes de sang i totes les cançons que sonaven semblava que fossin fetes per mi. Ja fa temps que no veig el teu rostre a les cares desconegudes de la gent que viatja, s'em accelerava el cor si et veia entre els vianants i cuan arribava a casa em sentia buida de tant estimar en va. 
No fa tant que et sentia cridar i emborratxarme amb tu era sempre el mes important.
Ara fa un any que els minuts es consumien esperan-te al teu portal.Pero ara ja ha passat. Un matí vaig despertarme i ja no em feies mal. 
No pensaba en tu cuan sonava una canço del serrat ni s'em accelerava el cor cuan et veia en algun bar.
Sembla estrany que m'hagi passat, pero ja no em fas mal.




Insipiració gracies a : Els pets - sembla estrany.

No hay comentarios:

Publicar un comentario