jueves, 19 de enero de 2012

Libertad

L'inspector diu que sóc lliure.
Sóc lliure ara i era lliure dins de la cel.la, perquè la llibertat encara és la cosa que valoro més d'aquest món. 
És clar que això m'ha portat a beure vins que no em van agradar, fer coses que no hauria d'haver fet i que no repetiré, 
tenir moltes cicatrius al cos i a l'ànima, fer mal a algunes persones 
- a qui més endavant vaig demanar perdó, en una època en què vaig compendre que ho podia fer tot, 
tret de forçar a una altra persona a seguir-me en la meva bogeria, en la meva set de viure. 
No em penedeixo dels moments en què vaig sofrir, porto les meves cicatrius com si fossin medalles, 
sé que la llibertat té un preu elevat, tan elevat com el preu de l'esclavitud; l'única diferència és que el pagues amb el plaer i amb un sumriuire, encara que el somirure estigui xop de llágrimes.




Paulo coelho. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario